سایت شخصی دکتر بهنام اسدی

سایت شخصی دکتر بهنام اسدی

بنیاد علمی حقوقی قانون یار
سایت شخصی دکتر بهنام اسدی

سایت شخصی دکتر بهنام اسدی

بنیاد علمی حقوقی قانون یار

برای قبولی در آزمون وکالت باید توجه داشته باشید که....

برای قبولی در آزمون وکالت باید توجه داشته باشید که....

برای قبولی در آزمون وکالت باید توجه داشته باشید که....

برای قبولی در آزمون وکالت، باید به چند نکته توجه داشته باشید:

1- قبولی در آزمون وکالت، بستگی به این دارد که شما تا چه حد با اصطلاحات و مفاهیم حقوقی قبل از آمادگی برای آزمون اطلاع داشته باشید. هر قدر دانش بیشتری بر روی اصطلاحات و مفاهیم حقوقی داشته باشید، قبولی در آزمون وکالت ساده تر خواهد شد.

2- قبولی در آزمون وکالت، بستگی به میزان اعتماد به نفس شما در هنگام مطالعه دروس دارد و هر قدر شما با اعتماد به نفس بالاتری با دروس آزمون وکالت مواجه شوید، انگیزه و در نتیجه بازدهی شما برای قبولی در آزمون وکالت ساده تر می شود.

3- قبولی در آزمون وکالت، به این بستگی دارد که شما روزانه چه قدار زمان برای آن می گذارید.

4- قبولی در آزمون وکالت به این بستگی دارد که شما نقاط قوت و ضعف خود را از هم جدا کنید تا بدانید برای هر کدام چه مقدار زمانی برای قبولی در آزمون وکالت نیاز است.

5- قبولی در آزمون وکالت به این بستگی دارد که شما بدانید که چه نمره خام و یا ترازی و چه نمرات و درصدهایی را برای دروس مختلف برای قبولی در آزمون وکالت نیاز دارید.

6- قبولی شما در آزمون وکالت بستگی به این دارد که تا چه حد حافظه قدرتمندی داشته باشید.

7- قبولی شما در آزمون وکالت به این بستگی دارد که تا چه حد با روشهای خلاصه نویسی، حاشیه نویسی و چکیده نویسی آشنایی داشته باشید.

8- قبولی در آزمون وکالت به این بستگی دارد که شما چه مقدار مرور کنید و باید بدانید که برای هر درس چه مقدار مرور نیاز است تا به درصد و نمره لازم در آن درس برسید.

9- قبولی در آزمون وکالت به این بستگی دارد که شما بدانید تا از چه زمانی تست زنی را آغاز کنید و برای جمع بنید بهتر، آزمون های وکالت سال های اخیر را کار کنید.

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون وکالت:

برای برنامه ریزی صحیح برای آزمون وکالت باید ابتدا مقدمات آن را فراهم کنید:

این مقدمات برای برنامه ریزی آزمون وکالت عبارتند از: منابع، مقدار زمانی که داریم، مقدار زمانی که برای هر درس نیاز است، مقدار زمانی که می توانم بیشترین بازدهی را داشته باشم، مقدار نمره و درصدی که نیاز دارم، نقاط قوت و ضعف، پایه اولیه علمی در درک اصطلاحات و مفاهیم حقوقی و داشتن دانش برنامه ریزی.

بهترین نوع برنامه ریزی برای آزمون وکالت بدین ترتیب است که شما ابتدا ساختار کلی آن را مشخص کنید. بهترین ساختار کلی به شکل زیر چیده می شود:

1- مطالعه لایه اول در برنامه ریزی برای آزمون وکالت: درک مفاهیم حقوقی، اصطلاحات حقوقی + مطالعه کلی از از موارد و سرفصلهای آزمون

2- مطالعه لایه دوم در برنامه ریزی برای آزمون وکالت: مطالعه عمیق تر موارد و سرفصلهای آزمون از روی منابع + کمی تست زنی برای پی بردن به میزان کیفیت مطالعه و تخمین نزدیک شدن به هدف

3- مطالعه لایه سوم در برنامه ریزی برای آزمون وکالت: مطالعه همراه با خلاصه برداری، چکیده نویسی و حاشیه نویسی + تست زنی عمیق تر

4- مطالعه لایه چهارم در برنامه ریزی برای آزمون وکالت: مرور + مرور +مرور + تست زنی + تست زنی + تست زنی

قانون یار دکتر بهنام اسدی، رمز موفقیت و پیروزی شماست

برای کسب رتبه تک رقمی با ما تماس بگیرید

02166979519

02166979526

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد